payamemarof

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت payamemarof


سپاهان درب
جدید‌ترین تانک‌ها و خودرو زرهی بریتانیا
بازرس سازمان ملل در امور سوریه: استعفا می‌دهم
تسلط ارتش‌سوریه بر‌بلندی طنطور در‌اطراف السخنه

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

رژه تانک‌ها و ماشین‌های زرهی ارتش بریتانیا در فستیوال تانک‌ها در موزه تانک بووینگتن در اردوگاه نظامی بووینگتن شهرستان دورست. جدید ترین تانک‌ها و خودروهای مهندسی رزمی از جمله یک خودرو زره‌پوش پل‌گذار که برای حمل پل‌های پیش ساخته به میدان نبرد استفاده می‌شود یا بیل مکانیکی زرهی برای رفع موانع یا ساختن سنگر در میدان نبرد.

وی اعلام کرد: شورای امنیت فاقد اراده سیاسی در سوریه است

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود بر بلندی طنطور در اطراف شهر السخنه در شمال شرق تدمر در حومه شرقی حمص پس از درگیری با داعش مسلط شد.

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت که هم اکنون ترافیک درجاده - کرج - چالوس و آزادراه های این استان سنگین گزارش شده است.

صحنه تاریخی تعظیم و زانوزدن گاتلین بعد از پیروزی مقابل یوسین بولت در آخرین مسابقه عمر حرفه ای اش ... بولت با وجود این شکست امپراتور پیست باقی ماند و شاید تا سالها کسی به گرد پای رکوردهایش نرسد

شمار زیادی از هموطنانمان که به رغم نگرانی‌ها در خصوص میزبانی سعودی‌ها بار سفر بسته و عزم حج کرده‌اند، ساعات طولانی‌ست با بی تفاوتی برخی مسئولان در فرودگاه گیر افتاده‌ و راه فراری ندارند.

فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: در اثر واژگونی دو خودروی پژو پارس و زانتیا در بندرعباس و بندرلنگه چهار نفر جان خود را از دست دادند.

این دومین هفته است که تعداد دکل های نفتی اضافه شده در آمریکا تنها سه عدد بوده است. علت کاهش تعداد دکل های نفتی، کاهش قیمت نفت در چند ماه گذشته گزارش شده است. کاهش قیمت نفت در ماه های گذشته موجب شده تا شرکت ها انرژی آمریکایی از شتاب ۱۵ ماهه خود برای افزایش تعداد دکل ها بکاهند، چرا که به نظر آن ها در شرایط غیرشفاف کنونی، افزایش تعداد دکل ها آن طور که باید به صرفه نیست.

مراسم باشکوه معارفه ستاره برزیلی رسما در باشگاه پاری سن ژرمن برگزار شد و پیراهن شماره 10 به نیمار اهدا شد.

در روز جمعه قیمت نفت کاهش یافت. دلیل کاهش قیمت نفت در روزهای گذشته افزایش صادرات اوپک و همچنین افزایش تولید آمریکا گزارش شده است. این در حالی ست که از اوایل هفته گذشته با افزایش تقاضای آمریکا برای بنزین و نشانه هایی مبنی بر کاهش موجودی بنزین این کشور، قیمت نفت رشد نسبتا خوبی داشته است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/